tisdag 16 maj 2017

Fix, fix... check, check och ett fint doftljus


Här har jag farit runt och fixat med både det ena och det andra idag! Nedräkning till semester! Och alltid är det en massa som ska fixas innan... Känner ni igen er?!


Förutom en del som ska fixas på jobbet, innan jag kan lämna kollegerna en vecka, så har jag idag satt "check" på en del grejer på listan.  Jag har beställt studentplakat, (igår beställde vi studentbuffén också) eftersom vi kommer hem knappt en vecka innan det är dags...  Jag har fyllt upp kyl och frys så våra "stallskjutsare" och hundvakter som ska bo här överlever ;)  Jag har handlat ett helt reseapotek med både det ena och det andra.


Jag har lagt fram kläder som ska packas ner. Som alltid så tror jag att jag har full koll på hur mycket jag behöver ha med, hur mycket som behövs. Allt för att det ska packas smart... Så står jag där och tänker "kanske man skulle ha två par klackskor i alla fall...?" Blir tokig på mig själv!  Jag var tvungen att ta en paus för att visa er det fina doftljuset som vi köpte med oss från The Winery Hotel. Det är återbruk från en vinflaska som är avskuren.  Doften heter Pinot Noir, som är lite av min favorit när det gäller rött vin... 


Doftar underbart och är snyggt att se på. Me like ;)  Har dock inte tänt det ännu, då jag tänkte att vi skulle bränna ner de vi har påbörjade först. Kanske hinner med lite soffmys med tända ljus ikväll, rentav? Men då måste jag nog återgå till den där packningen... ;)


Maria


4 kommentarer:

  1. Åh, älskar känslan inför avresa! Så pirrigt och förväntansfullt... och hysteriskt ibland!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Roligt när man fix fixar och checkar av inför semester. Sen hem till studentfest, ja du har då att hitta på du. Hoppas vi hinner ses annars får jag väl leverera svarta petunian på trappan. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    Nike Shoes
    Rolex Replica

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj, fullt upp :))
    Lycka till med packandet och ha en riktigt härlig resa :))
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...