torsdag 10 augusti 2017

Blogga i farten ;-)

 

Här är det verkligen full rulle idag! Jag har gått ner i tid ytterligare 5 % i tjänst på jobbet ( hemma jobbar jag lika mycket som alltid ;-) )  och har ett schema där jag slutar 11:30 på torsdagar. Eftersom jag fortfarande kör med lediga fredagar betyder det att jag tar helg redan  kl 11:30 på torsdagar! Kan ju inte säga att det känns fel på något vis... ;-) 





Denna torsdag eftermiddag har jag hunnit med att åka till stallet med W. Och vet ni... Även idag behövde jag bistå med "led-hjälp", och fick gå med upp i hagen och hämta Egon. Eftersom han och hans kompis oftast hänger allra längst bort i hagen så blir det några hundra meter av  "övning ger färdighet" ;-) 


När vi var klara i stallet så var det bara hem, byta om, packa lite "vovve-grejer"till en vovve som ska på weekendresa , invänta Mannen i mitt liv och nu sitter jag i bilen. I baksätet och testar att blogga i farten från  i-paden, som inte uppdaterats på hundra år så vem vet hur resultatet kommer se ut??!! ;-)  Rätt skönt att sitta här i baksätet och "roa sig" under tiden som W övningskör och Mannen i mitt liv agerar körskollärare. Tänkte fortsätta med att bläddra igenom ett par nya magazines ;-)



Maria 

1 kommentar:

  1. Haha... ja det var full rulle minsann! Har ni egen häst?

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...